| تلفن ثابت | 02177906847 |
|---|---|
| کشور | ایران |
| استان | تهران |
| شهر | تهران |
| اپراتور | شرکت مخابرات |
| نوع شماره | تلفن ثابت |
| وضعیت | مزاحم |
| تعداد بازدید ها | 916 بازدید |
| تعداد گزارش ها | 9 گزارش |
| آخرین گزارش | شنبه 16 خرداد 1405 |
| اولین جستوجو | جمعه 18 آبان 1403 |
9
2.3
گزارشات
گزارشات
مشاهده تمامی گزارشات و ثبت گزارش جدید
گزارشات
نمایش آخرین 10 گزارش ثبت شده
گزارش: بی طرف به من هم زنگ زدن گوشی سامسونگ A07و ساعت برنده شدی، منم برا اولین بار ریسک کردم وپرداخت کردم، حدود سه میلیون پرداخت کردم اگه رسید دستم خبرش میدم هرچند چشمم آب نمیخوره.
گزارش: خطرناک زنگ زدن گفتن از سایت ما قبلا خرید کردی الان قرعه کشی شده شما برنده شدی فقط هزینه بیمه ارسال رو باید پرداخت کنید که میشه دو میلیون ، منم گفتم جایزه برای خودت اونم بدون حرفی سریع قطع کرد
گزارش: بی طرف یک ماهه هر چی زنگ میزنم امروز و فردا میکنن
یه مشت کلاه بردار ریخته تو جامعه
ان شاالله خرج بیمارستان و دکتر رفتن خودشون و خانوادشون بشه
هر چی مریضیه بیفته به جون خودشون و خانواده هاشون
یه مشت کلاه بردار ریخته تو جامعه
ان شاالله خرج بیمارستان و دکتر رفتن خودشون و خانوادشون بشه
هر چی مریضیه بیفته به جون خودشون و خانواده هاشون
گزارش: خطرناک با من تماس گرفتن گفتن سایت تروب و دیجیکالا برای ماست و شما برنده یک ساعت و گوشی موبایل شدید که هزینه ساعت 3 میلیون با تخفیف هست ساعت سیتیزن هزینشو پرداخت کنید
کل اطلاعات بنده از جمله آدرس خونه رو هم داشت
کل اطلاعات بنده از جمله آدرس خونه رو هم داشت
گزارش: بی طرف سلام من از اهواز هستم
به من زنگ زدن گفتن برنده ساعت و گوشی شدید ولی باید 2900 واریز کنید به خاطر هزینه ریجستری
من اعتماد کردم و 2900 چند روز پیش براشون واریز کردم
امروز دوتا ساعت معمولی به دستم رسید زنگ زدم گفتم پ گوشی کو ، گفتن چند روز دیگه گوشی هم میرسه دستتون
حالا اگه گوشی رسید دستم دوباره اینجا پیام میذارم که اعتماد کنید یا نکنید ؟
به من زنگ زدن گفتن برنده ساعت و گوشی شدید ولی باید 2900 واریز کنید به خاطر هزینه ریجستری
من اعتماد کردم و 2900 چند روز پیش براشون واریز کردم
امروز دوتا ساعت معمولی به دستم رسید زنگ زدم گفتم پ گوشی کو ، گفتن چند روز دیگه گوشی هم میرسه دستتون
حالا اگه گوشی رسید دستم دوباره اینجا پیام میذارم که اعتماد کنید یا نکنید ؟
گزارش: بی طرف سلام کارشناس من خیلی خانم محترمی بودند و واقعا ازشون خیلی ممنونم هم بابت پاسخگویی هم دریافت هدایا سمیه هستم از آبادان
مشاهده تمامی گزارشات و ثبت گزارش جدید