| تلفن ثابت | 02191692337 |
|---|---|
| کشور | ایران |
| استان | تهران |
| شهر | تهران |
| اپراتور | |
| نوع شماره | تلفن ثابت اینترنتی / سیپ ترانک |
| وضعیت | بی طرف |
| تعداد بازدید ها | 5,433 بازدید |
| تعداد گزارش ها | 45 گزارش |
| آخرین گزارش | سه شنبه 26 خرداد 1405 |
| اولین جستوجو | یکشنبه 2 دی 1403 |
45
2.7
گزارشات
گزارشات
مشاهده تمامی گزارشات و ثبت گزارش جدید
گزارشات
نمایش آخرین 10 گزارش ثبت شده
گزارش: خطرناک سلام من اونجا کار کردم چند وقت به خدا اگه میدونستم این بی پدرا حق مردم میخورن خلاصه بعد اینکه این فهمیدم اینا حق مردم میخورن استفا دادم ولی حقوقم هنوزم ندادن 7ماه گذشته
آدرس شرکت که اونجا کار می کردم دارم ولی بستن کلن
خواستی باهم بریم شکایت کنیم به این ایدی پیام بده تو روبیکا
@Abas111ftthyghu
آدرس شرکت که اونجا کار می کردم دارم ولی بستن کلن
خواستی باهم بریم شکایت کنیم به این ایدی پیام بده تو روبیکا
@Abas111ftthyghu
گزارش: مزاحم شرکت آرکا کالا با تبلیغ برنده یخچال یا ماشین یا پول نقد کلاهبرداری میکنن ب نام میلاد رضایی ازتون درخواست بیعانه یا بیمه وسایل واریزی وجه درخواست میکنن
و کلاهبرداری میکنن باور نکنید فقط واریزی ب اسم شرکت باشه درسته
و کلاهبرداری میکنن باور نکنید فقط واریزی ب اسم شرکت باشه درسته
گزارش: بی طرف خیلی شرکت ها هستند حساب تجاری دارن باز کلاهبرداری می کنن. باز حساب شخص بهتره چون راحت تر پیگیری میشه انجام داد
گزارش: بی طرف به من از شرکت تماس گرفتن که سرویس قابلمه سفلرش بدم بعد از تحویل قابلمه ها تماس گرفتن که به عنوان هدیه یخچال در اومده براتون ،،،برخلاف نظرات دوستان اونم فرستادن دستشون درد نکنه چی بگم والا با این نظرات متعجب شدم ،،فقط خواستم از این مجموعه تشکر کنم،بروجرد
گزارش: بدون خطر سلام منم قابلمه سفارش دادم 480 هزارتومان پول ریختم
بعد زنگ زدند گفتند کد شما یخچال ساید برنده شده ده میلیون واریز کن تا کد روبفرستیم به آدرس تون
هنوز هم سرویس قابلمه رو نفرستادند..
پیام هم دادم میگن سرویس قابلمه تموم شده قراره دوباره شارژ بشه
بعد زنگ زدند گفتند کد شما یخچال ساید برنده شده ده میلیون واریز کن تا کد روبفرستیم به آدرس تون
هنوز هم سرویس قابلمه رو نفرستادند..
پیام هم دادم میگن سرویس قابلمه تموم شده قراره دوباره شارژ بشه
گزارش: بی طرف سلام منم میخوام ازشون شکایت کنم
با من تماس بگیرید 09392970395
شما ها هم میتونید ب عنوان شاهد و همین طور شاکی با من باشین
با من تماس بگیرید 09392970395
شما ها هم میتونید ب عنوان شاهد و همین طور شاکی با من باشین
گزارش: بی طرف سلام من اونجا کار کردم چند وقت به خدا اگه میدونستم این بی پدرا حق مردم میخورن خلاصه بعد اینکه این فهمیدم اینا حق مردم میخورن استفا دادم ولی حقوقم هنوزم ندادن 7ماه گذشته
آدرس شرکت که اونجا کار می کردم دارم ولی بستن کلن
خواستی باهم بریم شکایت کنیم به این ایدی پیام بده تو روبیکا
@Abas111ftthyghu
آدرس شرکت که اونجا کار می کردم دارم ولی بستن کلن
خواستی باهم بریم شکایت کنیم به این ایدی پیام بده تو روبیکا
@Abas111ftthyghu
تبلیغات
محل تبلیغ شما در سامانه nospam همین جاست
گزارش: بی طرف شرکت آرکا کالا با منم تماس گرفت گفتن یه یخچال برنده شدم 6 تومان هزینه باربری رو واریز کردم این نزدیک 12 روزه هیچ جوابگو نیستن هیچ خبری از یخچال نشد به نام میلاد رضایی واریز کردم
گزارش: بی طرف سلام امروز هم با من تماس گرفتن ک چون جنگ شده وباربری ها قبول نمیکنن بار ببرن شما باید شش میلیون ب حساب میلاد رضایی واریز کنید تا یخچال ساید ب دستتون برسه البته قبلش ی چای ساز خریدم ک البته با عکس چای سازی ک برا فروش گذاشته بودن با چیزی ک بدستم رسید خیلی فرق داشت قیمت بازار خیلی کمتر بود تقریبا دو برابر گرانتر ب من اتداختن
گزارش: بی طرف سلام به منم واسه خرید قابلمه گفت یخچال ساید برنده شدی.اول باید محصول بارکددارمون بخری گوشتکوب سفارش دادم گفت 7200..وقتی پست آورد مارک دیگه و قیمت نصف 3500 بود پولش دوبرابر بهم انداخت.من 4میلیون با پول قبلی ضمانت ارسال ضررکردم هرکی شکایت کرد منم درجریان بذاره09035831195
گزارش: بی طرف همشون دروغه مردم اصلا انجام ندید قول این ******** هارو نخورید به منم گفت یخچال برنده شدی 3ت پول کرایه بزن قبول نکردم کلا بحث عوض کردن اینا ********،**** دوزاری هستن *****
گزارش: بی طرف ب منم گفتن برنده یخچال شدی، فقط ازما ی محصول بارکدداربخر ک یخچالت بهت بدیم.منم باهزارتاقرض محصول خریدم الان دوروزه دیگه جوابم نمیده خانم حسنی، ولی پول ب اسم پرواپورعلی لمر واریزکردم
گزارش: خطرناک از شرکت ارکا کالا تماس گرفتن و 13میلیون پول ازم گرفتن بابت لوازم خانگی
بعد هم گفتن که برنده کارت هدیه 50میلیونی شدی الانم مسدودم کردن و هیچکدوم پاسخگو نیستن .منم شکایت کردم و انشالله بدبختیشون میبینم
بعد هم گفتن که برنده کارت هدیه 50میلیونی شدی الانم مسدودم کردن و هیچکدوم پاسخگو نیستن .منم شکایت کردم و انشالله بدبختیشون میبینم
گزارش: بی طرف سلام منم میخوام شکایت کنم 09392970395
با من تماس بگیرید منم میتونم ب عنوان شاهد و شاکی باهاتون باشم
با من تماس بگیرید منم میتونم ب عنوان شاهد و شاکی باهاتون باشم
گزارش: بی طرف سلام من اونجا کار کردم چند وقت به خدا اگه میدونستم اینا حق مردم میخورن خلاصه بعد اینکه این فهمیدم اینا حق مردم میخورن استفا دادم ولی حقوقم هنوزم ندادن 7ماه گزشته خواستی باهم بریم شکایت کنیم به این ایدی پیام بده تو روبیکا
@Abas111ftthyghu
@Abas111ftthyghu
گزارش: خطرناک سلام من مهر ماه 1404 قابلمه سفارش دادم. 500 هزار تومن واریز کردم که گفت 1 ملیون هم درب منزل تحویل میگیریم. بعد زنگ زده که برنده کوئیک شدید 50 ملیون بزنید به حساب. کلاهبرداری بود. 500 تومنم رفت. توروخدا گول نخورید. بیشتر ازتون پول بگیرن. شماره تماس ها.
+982191692337 +989309509461
+982191692337 +989309509461
گزارش: بی طرف چرا *** میخوری نیومدی کوئیک گرفتی تو
چقدر مردم بی چشم رو ان 50 میلیون بعد تحویل خودرو دادی
چقدر مردم بی چشم رو ان 50 میلیون بعد تحویل خودرو دادی
گزارش: بی طرف سلام من اونجا کار کردم چند وقت به خدا اگه میدونستم این بی پدرا حق مردم میخورن خلاصه بعد اینکه این فهمیدم اینا حق مردم میخورن استفا دادم ولی حقوقم هنوزم ندادن 7ماه گذشته
آدرس شرکت که اونجا کار می کردم دارم ولی بستن کلن
خواستی باهم بریم شکایت کنیم به این ایدی پیام بده تو روبیکا
@Abas111ftthyghu
آدرس شرکت که اونجا کار می کردم دارم ولی بستن کلن
خواستی باهم بریم شکایت کنیم به این ایدی پیام بده تو روبیکا
@Abas111ftthyghu
گزارش: خطرناک همین امروز با من تماس گرفتند و گفتند که برده یک دستگاه پژو 207 سفید متالیک سقف پانوراما که قیمتش الان 1/300/000/000 هستش رو مفتی بعنوان جایزه بهم بدن و از اونجایی که گربه محض رضای خدا موش نمیگیره و چیزی بنام مفتی تو این دنیا نداریم من شک کردم و شمارشون رو سرچ کردم و اتفاقی به این سایت برخوردم و دیدم واقعا کلاهبرداریه و خاستم تجربه خودم رو اینجا به اشتراک بزارم یک شماره کارت هم بهم داد بنام میلاد رضایی
تبلیغات
محل تبلیغ شما در سامانه nospam همین جاست
گزارش: بی طرف ازشرکت آرکاکالا تماس گرفتن گفتن برنده خودرو کوییک شدی ماقبلا قابلمه خریده بودیم گفت باید یه سفارش دیگه بدی تا برات بلیط صادرکنیم بیاین تهران برای تحویل ماشین چندماه خبری نشد تا پیگیرشدیم ببینیم چیشد گفت بزودی همکارامون باهاتون تماس میگیرن و زنگ زدن و گفتن باید 10میلیون بریزی ماشینو بفرستیم وگرنه باید شیش ماه صبرکنی من خانمم خیلی ساده است و زودباوره توروخدا تو این وضعیت اقتصادی گول نخورید همش کلاهبرداریه اینایی که زنگ میزدن دونفر بودن به نام خانم حمیدی یا محمدی و خانم جلالی و اسم یه آقایی به نام رضایی رو هم می آوردن
گزارش: بی طرف بله برای ما هم همین موضوع پیش اومد وگفتن یک کارت هدیه پنجاه میلیونی بردین وبعد از این که یک قابلمه وسرخ کن به ما انداختن یک کارت هدیه دادند که به ما خبر بدند که بریم خرید کنیم که خطشون خاموشه واقعا کلاه برداری
گزارش: بی طرف سلام من اونجا کار کردم چند وقت به خدا اگه میدونستم این بی پدرا حق مردم میخورن خلاصه بعد اینکه این فهمیدم اینا حق مردم میخورن استفا دادم ولی حقوقم هنوزم ندادن 7ماه گذشته
آدرس شرکت که اونجا کار می کردم دارم ولی بستن کلن
خواستی باهم بریم شکایت کنیم به این ایدی پیام بده تو روبیکا
@Abas111ftthyghu
آدرس شرکت که اونجا کار می کردم دارم ولی بستن کلن
خواستی باهم بریم شکایت کنیم به این ایدی پیام بده تو روبیکا
@Abas111ftthyghu
گزارش: بی طرف از شرکت با شماره 02191692337 گفتن بخاطر خرید قابلمه شما برنده کوییک اتومات شده اید بار کد را بفرستید و مشخصات فردی هم داشتن بعد خانومی به نام محمدی تماس گرفتن با شماره 09368676310 گفتن در ایتا بیایید مدارک و بفرستم یک حواله کوییک اتومات بود که نوشته بود 10 میلیون تومان بدهید تا حواله به نامتان شود گفتم این حساب شخصی به نام میلاد رضائی دادند گفتم اینکه شخص هست گفتن حسابدار شرکتن من واریز کردم فیش رو هم در ایتا با شماره موبایل بالا فرستادم بعد محمدی تماس گرفت گفت یه هدیه هم به شما تعلق گرفته یه بخار پز مدله beko فرستادن و دیگه نه شرکت نه شماره جواب دادن
گزارش: بی طرف به من سال گذشته هم تماس گرفتن از شرکت آرکا کالا که مدیرش آقای میلاد رضایی هستش و گفتن وارد قرعه کشی شون شدم و یه یخچال ساید برنده شده بودم رو برام فرستادم استان خودم و من فقط پول باربری رو دادم
گزارش: بی طرف سلام من اونجا کار کردم چند وقت به خدا اگه میدونستم این بی پدرا حق مردم میخورن خلاصه بعد اینکه این فهمیدم اینا حق مردم میخورن استفا دادم ولی حقوقم هنوزم ندادن 7ماه گذشته
آدرس شرکت که اونجا کار می کردم دارم ولی بستن کلن
خواستی باهم بریم شکایت کنیم به این ایدی پیام بده تو روبیکا
@Abas111ftthyghu
آدرس شرکت که اونجا کار می کردم دارم ولی بستن کلن
خواستی باهم بریم شکایت کنیم به این ایدی پیام بده تو روبیکا
@Abas111ftthyghu
گزارش: خطرناک سایت لوازم خونگی آرکاکالا بادروغ ک ماشین کوئیک برنده شدی 10 میلیون ازم کلاهبرداری کردن باشماره حسابی ب اسم آقای میلادرضایی بااین شماره تلفن 02191692337
گزارش: بی طرف این حرومزاده ها اعم از نانکلی مادرجنده و زمانی حرومزاده از اسم شرکت آرکاکالا سو استفاده میکنن و مردم باید بفهمن اسم شرکت مهم نیست حساب بانکی ای که پول براش واریز میکنن ازش شکایت کنن و دهنشون و سرویس کنن وکیل شرکت آرکاکالا به جرم جعل عنوان و سو استفاده از اسم و اعتبار شرکت و کلاهبرداری این شغال ها یه پرونده سنگین براشون درست کرده مطمان باشید اگر شکایت هاتون زیاد بشه میگیرنشون
پیام نانکلی 6 ماه به جرم کلاهبرداری زندان بوده تازه با سند ازاده ازش شکایت کنید
پیام نانکلی 6 ماه به جرم کلاهبرداری زندان بوده تازه با سند ازاده ازش شکایت کنید
گزارش: بی طرف سلام من اونجا کار کردم چند وقت به خدا اگه میدونستم این بی پدرا حق مردم میخورن خلاصه بعد اینکه این فهمیدم اینا حق مردم میخورن استفا دادم ولی حقوقم هنوزم ندادن 7ماه گذشته
آدرس شرکت که اونجا کار می کردم دارم ولی بستن کلن
خواستی باهم بریم شکایت کنیم به این ایدی پیام بده تو روبیکا
@Abas111ftthyghu
آدرس شرکت که اونجا کار می کردم دارم ولی بستن کلن
خواستی باهم بریم شکایت کنیم به این ایدی پیام بده تو روبیکا
@Abas111ftthyghu
مشاهده تمامی گزارشات و ثبت گزارش جدید